BCR aniversează 2 ani de George, primul banking inteligent disponibil pentru toți românii [P]
Românii au acces, în prezent, la o soluție de banking inteligent ca să-și administreze mai eficient fondurile, cardurile și chiar facturile. E vizibil și din cifre că au profitat de opțiune: în octombrie 2020, George, prima plarformă de banking inteligent din România, a trecut de pragul de 1 milion de utilizatori.
Banca Comercială Română a lansat George în România în 2018. De la acel moment până în prezent le-a propus românilor un nou mod de a face banking: mult mai simplu, personal și primul cu adevărat 100% online.
George este primul produs de tip fintech operaționalizat de o bancă în România. Creat într-un hub de inovaţie de la Viena, cu contribuția tinerilor IT-iști români, George este încontinuu redezvoltat la nivel local de experții BCR. Aceste eforturi, la care participă atât echipe de IT & design, cât și clienți, încearcă permanent să anticipeze viitorul în banking.
George se prezintă clienților ca un întreg ecosistem digital, disponibil 100% online, ale cărui chei sunt un cont curent și card atașat dedicat, primul din România care a fost capabil să ofere deschiderea relației cu banca 100% online, fără alte interacțiuni fizice. De doi ani, mii de români aleg, în fiecare lună, să-l deschidă pe George de la distanță, în cel mult 10 minute, comandându-și acasă un card personalizat, disponibil în patru culori spectaculoase. Nu e nevoie decât de un telefon, tabletă sau calculator conectat la internet și de un click pe pagina mygeorge.ro.
De ce George?
Aplicația are un nume cu o puternică încărcătură istorică. În urmă cu 100 de ani, Lawrence Sperry, faimosul pionier american, a revoluționat aviația după ce a inventat primul pilot automat, care a fost denumit George. “Lasă-l pe George s-o facă” avea să devină în scurt timp o expresie plină de încredere; încredere în tehnologia care îți poate face viața mai ușoară și mai bună.
Autopilotul George definește cel mai bine, de doi ani, ce poate face bankingul digital de la BCR. George arată și se poartă ca orice altă platformă socială. Te poți autentifica prin Face ID sau amprentă, poți căuta prin tranzacții la fel de simplu ca pe orice motor de căutare și are o arhivă uriașă de până la șapte ani și un store excelent pentru orice achiziți.
Totodată, funcționează cu comenzi simple ca drag&drop, poate fi personalizat cu fotografii, culori, te asistă în urmărirea și categorisirea cheltuielilor, te poate conecta prin chat cu un expert bancar și te ajută să faci plăți rapid prin scanare de IBAN, cod de bare sau către prieteni prin câteva atingeri de ecran.
Peste 1 milion de clienți se bucură în prezent de aproape 200 funcționalități, disponibile exclusiv digital și introduse în acești doi ani. Dintre acestea cele mai importante sunt: creditul online George, refinanțarea creditelor de la alte bănci fără niciun drum la bancă, amânarea ratelor online, George Pay (plata contactless cu orice dispozitive cu funcție NFC: telefon, ceas, brățară compatibilă), plăți instant 24/7, management carduri, George Moneyback – program de cashback la peste 100 de comercianți recunoscuți), depozite și conturi de economii online, asigurări online și top-up instant.
Prin George, BCR a devenit prima bancă din România care a oferit o experiență digitală end-to-end pentru orice potențial utilizator de servicii bancare. Că ești sau nu client al unei bănci, oricine are la dispoziție online, din confortul de acasă, un pachet complet de servicii financiare, același pe care l-ar găsi și într-o sucursală bancară fizică. Nu în ultimul rând, de doi ani, George este aplicația bancară cu cel mai mare rating din România, în magazinele App Store și Google Play. Din 2020 e disponibilă și în magazinul AppGallery dezvoltat de Huawei.